Wednesday 1 June 2011

C.I.N.T.A

C.I.N.T.A...adalah anugerah dari ALLAH...
mengapa amat sukar mencari cinta di saat benar-benar memerlukannya...cinta yang ikhlas seringkali dipermainkan..bila hati setia mencintai acap kali hati akan dilukai..salahkah bila aku sudah menyayangi sepenuh hati??mengapa perlu ada khianat dalam cinta??apakah dosa hingga seringkali dipermainkan cinta??wahai cinta.....dimanakah engkau saat aku amat memerlukanmu??aku perlukan teman hidup untuk menjadi teman suka dan dukaku...tetapi kenapa seringkali putus di tengah jalan??ku ingin bahagia seperti insan-insan lain..
ya ALLAH..anugerahkan aku sebuah cinta yang dapat menjaga ku hingga ke akhir hayatnya..yang dapat menemani hari-hariku agar ku tidak kesunyian..sesungguhnya, aku jua inginkan kebahgiaan dunia dan akhirat...
jika aku jatuh cinta lagi, izinkan cinta itu kekal bersamaku selamanya...amin ya rabbal alamin...

No comments:

Post a Comment